piątek, 12 lutego 2016

Ideał.

Ideały? Mówi się, że nie istnieją. Dlaczego? Nie rozumiem tej idei.
A co jeżeli istnieją?
Co jeżeli każdy z nas jest ideałem?
Dla Niego jestem ideałem - zerkam na drzwi. 
Wiem, że nadal tam siedzi. Może powinnam iść zanieść Mu coś ciepłego?
Wróć. 
Dlaczego nie mogę być też takim ideałem dla kogoś innego?
Bo nie.
Odpowiedź krótka i jakże prawdziwa.
Ideałem są kobiety o dobrym sercu, które potrafią kochać, nie boją się dotyku, są sobą.
Pytasz mnie, czym się od nich różnie?
Czytałeś kiedyś "bestseller", którym przystojnym bohaterem był tytułowy Grey? Ja czytałam... i ujrzałam w nim siebie. Oczywiście, bez przesady.
Dotyk.
On się tego bał.
Ja się tego boję.
Nie lubię, gdy ludzie mnie dotykają.
Nie lubię, gdy chcą mnie przytulić bez mojej zgody.
Nie lubię, gdy się w tańcu zbliżają za bardzo.
Nie lubię.
Skąd się to wzięło?
Nie wiem.
Wiem, że jest to od niedawna.
Ciepło drugiej osoby?
A nie czujesz tutaj zimna? Zawsze mam tutaj zimno. Każdy kto wchodzi do mnie zabiera ze sobą grube swetry.
Moje serce nie jest zimne. Jest gorące. Ale puste.

3 komentarze:

  1. Ciekawy blog, oryginalnie piszesz. Delikatnie przypomina mi to poezję. Lubię tego typu blogi. Szkoda, że zawsze, gdy zaczynałam je czytać, szybko zostawały zawieszane :-( Oby tak nie było i w tym wypadku. Życzę dużo weny twórczej. Już marzy mi się kolejny post...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog, oryginalnie piszesz. Delikatnie przypomina mi to poezję. Lubię tego typu blogi. Szkoda, że zawsze, gdy zaczynałam je czytać, szybko zostawały zawieszane :-( Oby tak nie było i w tym wypadku. Życzę dużo weny twórczej. Już marzy mi się kolejny post...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz? No proszę, poezja - coś nowego w mojej "karierze". Nie, szybko go nie zawieszę. Moją weną twórczą są impulsy w moim życiu, szybko się one nie skończą. Właściwie, zdradzę, że dużo wpisów jest pisane tego samego dnia - w autobusie, na spacerze, czekając na kogoś.
      Poza tym, myślałam o Tobie.. Zapisałam Twojego bloga na laptopie i nie potrafilam go znaleźć na telefonie.. a Ty w idealnym czasie skomentowałaś.
      A kolejny, będzie jutro.
      K.

      Usuń